torsdag 11 juni 2009

Träningsvärk...

i magen har jag fått :( Inget kul alls, kan knappt röra mig. Har lyckas ta mig till datorn nu. Ni undrar säkert hur jag har lyckas få det. Jo, igår tänkte jag vara lite duktig och testa min nya tränings dvd som jag berättat om tidigare med Susanne Lanefeldt. På den finns det 4 intervaller man kan välja mellan och jag valde allround övningar och magövningar, man vill ju ha en platt mage. Det vara bara det att det blev typ enbart övningar för magen då det även var övningar för magen på allround. Det känns idag kan jag säga, lite svårt att resa mig från soffan bla.
Hon är väldigt rolig Susanne, på dvdn sa hon att man skulle göra magövningarna varje dag för att få bäst resultat *haha*. Jag kan inte ens lägga mig ner på golvet och om jag kommer ner finns det ingen möjlighet att komma upp igen. Jag testat att göra övningarna i helgen igen så magen får vila i morgon också, är säkert bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar