onsdag 25 mars 2009

Nya vårkläder i mindre storlekar!!!

Har gått på Viktväktarna nu i ett halvår och det har gett resultat, gått ner nästan 10 kg :o). Fått köpa nya kläder vilket är jättekul. Har inhandlat en ny jeanskjol och vårjacka i en storlek mindre. Måste köpa ett par nya vårskor också men det får vänta, mitt bankkonto godkänner inte det ännu. Nu vill jag bara att det ska bli vår så jag kan använda mina nya kläder. Idag känns det som vår när man tittar ut men inte när man tittar på termometern -1 grad, brrr.

Ska köra till EKO nu och köpa lite grejer som behövs, tandkräm och tandborstar t ex. I eftermiddag blir det nog att jag tittar på den nya dvd-boxen jag köpt " Varuhuset" som äntligen kommit ut. Först blir det nog en liten promenad i det fina vädret, får bara ta på mig varma kläder.



1 kommentar:

  1. Du är GRYMT duktig :) *avis*

    Ska också inhandla Varuhuset boxen, saknar Familje Öhman :)

    SvaraRadera