söndag 24 maj 2009

Hänt sen sist!

I torsdags på Kristi Himmelsfärdsdag åkte jag och min familj till Höganäs och Båstad för att fira min mammas 60-årsdag.

Vi började med att stanna till vid Höganäs Keramik och jag inhandlade en ny tekopp som jag visar här. Bra med en stor kopp när man dricker te om kvällarna. Efter det så åkte vi till Båstad för att hitta någonstanns att äta nere vid hamnen, vi hittade inget men det var skönt att gå längs båthamnen. Solen sken skönt.
Vi körde vidare och hittade en restaurang som vi åt på längs vägen tillbaka mot Helsingborg, vid Hallandsåsens Rasta. Jättebra mat var det där. Efter det kom mamma på idén att vi skulle köra inom Väla och köpa glass, jag och Pernilla var inte sena att hålla med och mot Väla bar det av. Gick inom Bolagret och Gina Tricot när vi ändå var där men hittade inte något.
Nu ska jag städa min lägenhet och i loftgången utanför min dörr. Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt trevlig helg =9 vi ses på tisdag för lite ika och catching up =)

    SvaraRadera
  2. Förresten, du har en liten utmaning hos mig =)

    SvaraRadera