fredag 15 maj 2009

Varför....

hittar man inga snygga kläder när man har rabattkuponger?? Igår var det VIP-dag på KappAhl och jag var där, tror ni jag hittade något. Icke sa Nicke, hade 25 % på hela köpet men det fanns inget jag ville ha. Provade ett par korta jeans som jag ville ha men de fanns inte i min storlek, typiskt. Måste ha ett par nya då de jeans jag har inte passar längre. Ett tips, vänta inte med att köpa tills man får rabatt för då är de slut. Jag gör alltid detta fel själv och nu får jag lida för det. Hoppas jag hittar i en annan butik.

Nu ska jag in till stan och klippa mig, återkommer med bild hur det blev.











Så här blev resultatet!







1 kommentar:

  1. Typiskt! Det är ALLTID så...Du får börja gå i Miss M´s skola, shoppa det du vill ha, när du ser det ;) Finns ingen tid över för betänkligheter =)
    Ja, vill se dig nyklippt =)
    *Kram*

    SvaraRadera