tisdag 5 maj 2009

Kolla vilken träningsdvd jag köpt......


nu ska det bli gympa av hemma framför tvn =) Kommer ni ihåg "kniiippp" och de fula 80-tals kläderna de hade på sig. Tur att man är hemma och gympar så att ingen ser det, fast jag kommer inte att ha likadana kläder som de hade på sig. Får bli vanliga träningskläder.

Har varit inne i stan idag med Malin och ätit lunch, tack för sällskapet. Blev en bakad potatis med kyckling på Trendie.

Nu ska jag äta igen, färsk potatis och kassler. Väldigt somrigt! Längtar lite till midsommar nu =)

5 kommentarer:

  1. En bekant fick hålla i ett "kniiiip-gympa-pass" på offentlig plats på sin möhippa... i tidsenliga kläder... hon tyckte iaf att det var kul. Tyckte nog de som passerade också.

    SvaraRadera
  2. Haha, vill också ha Lanefelts Knipgympa. jag får komma hem till dig, men då måste vi ha tidsenliga kläder ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för sällskapet själv igår. alltid lika trevligt =)

    SvaraRadera
  4. Sandra; Kan tänka mig att det såg kul ut och var kul att hålla ett sådant pass. Har inte testat dvdn ännu. Återkommer med recentioner.

    SvaraRadera
  5. Miss M; Klart du får komma hem till mig och testa, kan dock inte lova att jag tar på mig tidsenliga kläder. Kan sträcka mig till att ha tights och t-shirt ;)

    SvaraRadera