torsdag 9 april 2009

Äntligen lite kortare lugg...



så att jag ser igen. Var hemma hos M i går kväll och blev klippt av L som är nere från Göteborg över påsken. Det var trevligt, tack än en gång för fikan M. Har varit inne i stan idag och handlat lite till håret, det blev PHC Colour Styling (finns i butiken igen M) och även en inpackning som inhandlades på Åhléns. Håret behöver också näring inte bara ansiktet som jag köpte en mask till för torr hy. Kommer att göra detta ikväll, känns bra att ägna lite tid åt mig själv kan behövas efter vintern.




När det gäller jobbsökandet verkar det som om det börjar komma lite fler jobb nu som jag kan tänka mig att söka. Har sökt ett idag t ex som butikssäljare i Hässleholm, hoppas det går vägen. Meddelar senare hur det går. Ska även skicka in ansökningar på ett annat jobb här i stan på tisdag.


Till sist önskar jag alla som läser en GLAD PÅSK!!!

2 kommentarer:

  1. Varsågod för fikan :)
    Ah, har det kommit in igen *rusar till Åhlens* :)

    Anar att min fixering vid torr hy nu har nått dig :)

    SvaraRadera
  2. Miss M; ja det verkar som fixeringen har hoppat över till mig också :)

    SvaraRadera