måndag 27 april 2009

Helgen har varit bra!

Har varit hemma hos mina föräldrar både lördag och söndag. Därför har jag inte skrivit något inlägg i helgen. Var tänkt att jag skulle sitta ute och sola lite men det gick inte för jag höll på att blåsa bort :) Det kändes som vinter i vinden *usch* , det ska inte göra det nu när det snart är maj tycker jag. Nåja det blir väl fint vänder fler dagar. På lördagskvällen grillade vi fläskfilé och hade tomatsalsa till det *mums*. Väldigt nyttigt!

Igår körde vi till EKO, handlade saker som behövs som t ex diskhopropp, ny mopp, vaskpropp, rakblad mm. Åkte sen hem till föräldrarna och fikade. Tack för en trevlig helg!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och tvätta lite. I kväll är det vägning som gäller, håll tummarna för att jag gått ner något :)

1 kommentar: