onsdag 1 april 2009

Frukostträff med gamla arbetskamrater

har jag varit på idag. En liten skara var vi på 6 personer men ack så trevligt. Vi var och åt frukostbuffé *mums* på Café Sandhem i Vä utanför Kristianstad. Det är alltid kul att träffas och prata av sig om vad som hänt sen sist. Vi har varit flera de andra gångerna men det är många som fått nya jobb, grattis till dem är verkligen glad för deras skull. Ser fram emot nästa träff.

Har haft coachsamtal med Af idag, fått feedback på mitt personliga brev som jag ska skicka ut till potentiella arbetsplatser. Kändes bra då jag är väldigt självkritisk och tror att jag inte kan något vilket jag kan, ska bara försöka få ner det på papper också. Inte så lätt men jag får försöka måste få ner allt jag kan så jag inte missar chansen att hitta mitt drömjobb.

1 kommentar:

  1. You go girl. du är ju bäst :)

    Ses på fika i morrn, hoppas vädret är lika underbart då :)

    SvaraRadera