söndag 5 april 2009

Tråkig söndag!!!

OK väder att gå ut och gå i men har världens skavsår på mina hällar :( efter mina nya skor. Helgen har varit bra, var hemma och grillade hos mamma och pappa igår med syster P. Var även på kyrkogården och satte blommor på morfars grav, är snart 10 månader sen han gick bort men saknar honom fortfarande. Det kommer nog aldrig att försvinna tror jag. Det kommer situationer som gör att man tänker på honom.

Idag har jag och syster P varit på ÖB, Jysk och Rusta, hittade en födelsedagspresent till vår mamma som fyller 60 år på Kristi Himmelsfärdsdagen får kolla med pappa om vi ska köpa den. Vi ska åka upp till Göteborg och Liseberg den dagen, har varit inne och tittat på hotell som inte kostar så mycket men hittade inte så många. Vi vet inte om det blir att vi stannar över eller kör hem på kvällen, beror på om jag och syster P hinner få jobb innan dess, hoppas det.

I morgon är det vägning igen hoppas det gått bättre denna veckan. Vi får se.

1 kommentar:

  1. Låter ju som du haft en trevlig helg :) fast kanske en mindre kul söndag (syftar på rubriken) :(

    Fika på stan i veckan? vi måste ju följa vår tradition :)

    SvaraRadera